dimarts, 16 de setembre del 2008

Back at home

La veritat és que els darrers dies a Magic van passar molt ràpidament. Volia provar-ho tot i sabia que no tenia temps. Però no passa res, ja hi tornaré a acabar la feina. Així i tot la despedida va ser una mica dura, ja que haviem de dir adeu a un grup d'amics amb els que varem conviure una temporadeta i la idea d'anar-se'n del bosc em va ficar tristó.A la tornada, una parada a casa del Victor, i cap a Albarracin, on fariem una mena de despedida per a Miguel, Marina, Castaño, Nacher i Carlos. També em va fer llàstima dir-los adeu, encara que podem seguir-los la pista al seu blog boulderingworldtrip.blogspot.com

El dissabte varem escalar un poquet: Toni va fer el Apeadero de peu 7c+, i Felipe el va probar una miqueta, Cèsar va estar provant Esperanza 7a, jo em vaig deixar a punt El Orejas de las Regletas 8a, Oscar ens va mostrar uns blos que estaven amagadets...







I el diumenge, de torrà! Amb Castaño com a xef principal. Partideta de tenis o una cosa pareguda, xarrar, dir tonteries i trellats (ai Pepeillo!). Explicació dels plans.
I a la fi la despedida.

Encara com puguera fer-los alguna visiteta en alguna de les seues parades: Hueco, Bishop, Castle Hill, Grampians, etc...

En fi, bon viatge!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada