dilluns, 5 de març del 2012

Targassonne: contacte picant




Aquest ha estat la segona vegada que visite Targassonne. La primera fou fa 4 o 5 anys… ja era hora de tornar, no? ;-)

Així que divendres a la nit ens varem trobar amb Mi i Bi (nosaltres erem Sa i Ig). Amb qui, per cert, ja tocava escalar de nou :-)

Dissabte amanegué amb uns flocs de neu com a punys... però amb una mica de paciència el dia ens va deixar escalar. A més a més varen arribar Edu, Vane i Quico, i també lo Gu, German i Arno. Varem començar a la pedra de la Balena; escalfar i al lio... i em vaig liar... a pegues amb la beaute de la chose caiguent i caiguent al final, vinga el pegue ahi pim pam colzes mirant a Antequera i pegues i més pegues (bona sessió d’entrenament, això si). El que no va fallar va ser l’Edu qui va reventar la línea que comença dins la coveta i surt pel mig de la pedra. A més a més, l’Edu va rebentar el Sing While You May amb la mateixa facilitat que l’anterior... I Bi, Sa i Va també es varen deizar la pell. Al final del dia vaig probar el Black Block du Fond, i al Flahs vaig pringar al mantle, amb les mans més fredes i un dolor de pell que no em vaig poder aguantar..., un parell de pegues més i vaig decidir acabar el dia. Però la festa va continuar al Creature, on l’Edu ens va tornar a sorprendre amb la facilitat amb que feia el primer pas, pero perdonant a la part de dalt. Qui no va fallar va ser Guntram, a qui no li sortia el primer pas però un cop el va passar va finalitzar el bloc.

Nit tranquileta. Soparet amb bona companyia, un gotet de vi i un fart de riure.

També hi varen arribar a dormir Laia, Jesús, Victor i una altra parella. I diumenge hi arriba més gent, Agus, Victor, Olga, Anna, Pep, Vanessa, Roger, Franela i més gent...

Jo encara estava cuit de pell i muscul, i ja em va costar escalfar. Un parell de pegues a l’uniformicide i ja ho vaig tidre be. Però Sara, super motivada com sempre i amb els dits a punt de sagnar, encara va poder fer el Plug In, primer des del canto bo i després des de la dreta (6c)!!!!!!!!!!!! Anna també el va reventar!!

De tota manera, tots dos estavem cansats i varem decidir tornar prompte. Però de camí a la furgo varem parar a veure com Miquelet i Jose volaven una mica al Superman. I vinga riure i la tonteria i Miguel pim pam dalt!!!! Ells encara es varen quedar una estoneta, però nosaltres cap a casa que aquesta setmana es presenta mooooooolt dura! :-)


Miguel Navarro sending Superman, Targassonne from Ignasi Tarrazona Gasque on Vimeo.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada